Najnowsze artykuły

Kaufland prosi klientów o wsparcie dla...

Kaufland regularnie udziela pomocy potrzebującym, współpracując z organizacjami charytatywnymi, aby skutecznie docierać z wsparciem tam, gdzie jest...

Czytaj Więcej

Kaufland prosi klientów o wsparcie dla potrzebujących osób

Kaufland regularnie udziela pomocy potrzebującym, współpracując z organizacjami charytatywnymi, aby skutecznie docierać z wsparciem tam, gdzie jest najbardziej potrzebne. Firma przekazuje przez te organizacje żywność, która nie może być sprzedana, ale nadal jest zdatna do spożycia. Wartość tych produktów wynosi około 10 milionów złotych rocznie.

Sieć Kaufland angażuje się w wiele inicjatyw przedświątecznych. Jedną z głównych akcji, w której pracownicy biorą udział, jest "List do św. Mikołaja", która polega na spełnianiu świątecznych marzeń seniorów i dzieci. Firma również daje klientom możliwość zaangażowania się w pomoc, między innymi poprzez współorganizację zbiórek żywnościowych na święta.

Tym razem Kaufland wprowadza nowy program lojalnościowy Kaufland Card, który jest już używany przez ponad 3 miliony użytkowników. 16 listopada sieć rozpoczyna akcję "Twoje punkty mają moc", w ramach której razem z klientami przekaże 500 000 złotych na wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez Caritas Polska, Polską Akcję Humanitarną oraz Fundację Serca dla Maluszka - organizacje, z którymi Kaufland współpracuje od wielu lat.

W jaki sposób można wspomóc tę inicjatywę?

Aby wesprzeć akcję i przekazać zebrane punkty Kaufland Card na rzecz wybranej organizacji, klienci mogą aktywować dedykowane kupony, które są specjalnie oznaczone i dostępne w sekcji "Twoje kupony" w aplikacji oraz po zalogowaniu się na koncie klienta na stronie www.kaufland.pl i terminalu w sklepie. Do wyboru są dwa rodzaje kuponów: za 200 punktów – równoznaczne z przekazaniem jednego głosu na daną organizację oraz za 500 punktów – równoznaczne z przekazaniem trzech głosów. Na koniec akcji wszystkie organizacje otrzymają wsparcie finansowe o łącznej sumie 500 000 zł. Wysokość kwoty będzie zależna od liczby głosów oddanych przez klientów: 250 000 zł dla organizacji, która zdobędzie największą liczbę głosów, a kolejno po 150 000 zł i 100 000 zł dla pozostałych.

Rozpoczęcie akcji charytatywnej "Twoje punkty mają moc" pokrywa się czasowo z rozpoczęciem świątecznej kampanii sieci Kaufland. Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na stronie internetowej Kauflanda.